Sadakatsiz 7.Bölüm Fragmanı

REKLAMLAR

Sadakatsiz 7.Bölüm Fragmanı hızlı bir şekilde sitemizde yayınlanmıştır. KANAL D ekranlarında büyük beğeniyle izlenen Sadakatsiz dizisinin yeni bölümü 18 Kasım Çarşamba akşamı saat 20.00 itibariyle sizlerle.

Başrollerinde Cansu Dere ve Caner Cindoruk gibi ülkemizin sevilen oyuncularının yer aldığı Sadakatsiz bu hafta yayınlanacak mı?

    Sadakatsiz 7.Bölüm Fragmanı
    FRAGMANI PAYLAŞ: http://fragmanlar.im/pfgbo

    Dizinin son fragmanı sayfaya eklendi! Her bölümü büyük bir merakla beklenen dizide neler yaşanacağını sık sık güncellediğimiz bu sayfadan öğrenebilir, en iyi tüyolara sitemizden ulaşabilirsiniz.

    REKLAMLAR

    Yeni Bölüm Özeti

    Bu savaştan kim galip çıkacak?

    Tüm dengeleri değiştiren yüzleşmenin ardından Asya kendini beklemediği bir çıkmaz içinde bulur. Ailesi ile kopma noktasına gelen Derin Volkan’a sığınırken, işiyle ilgili yaşadığı sorunlar Volkan’ı tümüyle köşeye sıkıştırmıştır. İki tarafın da var gücüyle saldırdığı bu savaştan kimin galip çıkacağı bilinmezken, Asya ve Volkan’ın birbirlerinde açtıkları yaralar her bir darbede daha da derinleşmektedir.

    14 Yorum Var

    1. MAhsun

      17 Kasım 2020 - 07:05

      Asya çok harika bu duruşun var sabırsızlıkla hepsine hadlerini bildirmeni bekliyorum

    2. Anonim

      15 Kasım 2020 - 12:30

      Herif pislik ama Asya da yaptığıyla ondan farkı kalamadı aynı o pislik herif gibi oldu

    3. İpek

      14 Kasım 2020 - 14:39

      Pislik herif ama Asya onun üstesinden gelir akıllı Kadın pabuç bırakmaz ona Cansu dere performans mükemmel tek geçerim Cansu dere çok özel biri tüm oyunculardan çok Farklı çok kaliteli

    4. Öğretmen

      14 Kasım 2020 - 13:43

      Evet olmamıştır. İki erkek yumruklaşırken volkan a sen onu hak etmiyorsun dedi

    5. Sema

      13 Kasım 2020 - 08:31

      Asya sakın düşme, bir serseri şantajcıya bir karaktersiz kocaya yenilme. Senariste duyurulur. Asya her bölüm bu tiplerin hakkından gelir ise daha keyifle izlenir bu dizi. çünkü zaten gerçek hayat tam bir adaletsiz dünya. Bırakın dizi de her bölüm kötü kaybetsin.

    6. Sema

      12 Kasım 2020 - 15:35

      Ooo Volkan tam bir şirret… hani çok seviyordun Asya yı , nasıl da bel altindan vuruyor. Asya nın en kırılgan tarafı anne ve babasını kaybediş şekli olduğunu bile bile. Ve Asya nın parasını birikimini hem harca hem aldat hem de kadın evi ve oğlunun velayetini isteyince çirkefe yatan iğrenç adam müsveddesi. Ev de çocuk da Asya nın. sen çocuğunun eğitim parasını bile metrese harcayan bir zavallı. kaz gelcek yerden tavuk esirgenmez yapmış zengin adamın kızını ayartmis ciğersiz herif. Asya niye sana versin oğlunu. Ne güzel yaptı Asya. tek hamle ile çil yavrusu gibi dağıttı hepinizi. Çünkü siz adiler, kendinize yapilmasini istemediginiz her şeyi Asya ya yaptınız. Ne oldu Bahar, volkan morardiniz.

    7. Anonim

      12 Kasım 2020 - 12:08

      Bu nasıl saçma bir dizi ya! Diziler insanlara hoşça vakit geçirtmek için var çıldırtmak için değil. Üstelik bir sürü adam bunlardan esinleniyor eminim.

    8. Selda

      12 Kasım 2020 - 10:38

      Ulan bi gun de haklilar kazansin … Asya bence mertle birlikte olmadi

    9. Ilahe

      12 Kasım 2020 - 01:06

      Pislik benim kocamda beni aldattı köçdüm Azerbaycana Asya’yı küçük düşürmeyin

    10. s

      11 Kasım 2020 - 23:48

      pislik herif hem kadının imkanlarıyla kadını aldat birde böyle çirkefleş gerçek hayatta bu tür maduriyetler çok fazla malesef ve her zaman adalet tecelli etmiyor hiç olmazsa dizide asya kazansın mutlu olalım

    11. Sibel

      11 Kasım 2020 - 23:07

      Olaca buydu adam kudurdu Asya onu aldattım deyince işte öyle miş

    12. Sema

      11 Kasım 2020 - 22:52

      Volkanın çirkin yüzü çıktı ortaya, sonradan görme ne de olsa. Hem suçlu hem güçlü utanmaz adam ve utanmaz sevgilisi .kızın ana babası da amma geniş insanlar. Hâlâ adımıza leke gelmesin derdinder. Yani kimse duymazsa sorun yok ahlaksizlikta.

    13. Anonim

      11 Kasım 2020 - 22:50

      Orijinal senaryoyu bilmiyorum ama lutfen sucluyu guclu yapmayın. Asya sonuna kadar haklı ama kocası sucsuzmus gibi uste cıkıyor utanmadan cocugunu da alırsa pes yani

    14. Sanane

      11 Kasım 2020 - 22:38

      Asyayı aşağı düşürmeyin……

    Bir Cevap Yaz

     

    Dikkat: Yorumunuz incelendikten sonra yayınlanacaktır.

     

     

    Aşağıdaki kutuya bir isim veya rumuz (takma isim) yazınız.

    © 2020 Fragmanlarim.com - Güncel dizi fragmanları izleyin. En yeni fragmanlar sitesi.